en fin dag




Vaknade med min underbara Alfons jämte mig på huvudkudden sen har det bara denna dagen blivit bättre ju längre den gått.

Bra saker som hänt denna mitt-i-veckan-dag är

¤ Vaknade pigg klockan halv sex i morse (fast det kanske inte ser ut så på det-snurrar-i-min-skalle-bilden) och kom iväg i någorlunda god tid.
¤ Sol ute.
¤ Började skoldagen med modern dans, alla som inte testat det borde göra det, det är kanonkul.
¤ Efter lunch åkte vi öster ut för att se en lite halvbra teater på Borås stadsteater. Men det gör faktiskt inget att det inte var den bästa som jag sett, utflykt är utflykt...även fast det bara bär av till Borås.
¤ Saffransglass på Lejonet och Björnen med Hilda, Matilda och Ronja.
¤ Kommer hem och ser att två av mina blogginlägg ligger på första sidan på blogg.se
¤ Fin fika med fin pojke.

En så bra dag får utmynna i en bra natt nu
Goden natt på dig undbara Onsdag

Kommentarer
Postat av: BEGONIA

det är så underbart med både familjen och glass! de båda är en grym kombo! eller vad säger du? :D haha

2009-03-18 @ 23:24:40
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0