festförberedelserna i full gång...snart



Nu gäller det att sätta fart. Allt, och då menar jag allt måste vara klart innan denna dagen slår över till fredag. Jag ska börja med att baka.

Det hade underlättat om jag inte var så jävulskt mätt. Jag och Sanna passade på att svänga in på Andrum efter vi handlat nere i stan. Äter man på Andrum är risken alltid stor att man blir på tok för mätt och i det tillståndet befinner jag mig nu. Tillståndet då man bara vill fortsätta sitta/ligga i soffan och skita i att göra något mer på hela dagen.

Men så är läget på det viset att Sara och Sanna ska ha inflyttningfest imorgon....så det är bara att resa på sig....nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0