men jag är väl för jävla dum



Sitter på stationen i Borås och väntar på nästa tåg som inte går förän om tre kvart. Hade en jättebra anslutningsbuss som skulle gå bara en kvart efter att jag kom med bussen från Ulricehamn. Men självklart sitter jag på helt fel hållplats och drömmer medan bussen åker från ett helt annat stället på resecentrum. Jag är så himla trött och vill bara komma hem och så gör jag så här. Ett jävla pucko är vad jag är.

Dessutom stressade jag som en jävla gnu för att hinna med fembussen från Ulricehamn, när jag lugnt skulle kunna tagit den som går nu vi sex och ändå kommit med samma jävla tåg som jag ska åka med nu. Ja jag är arg, arg och irriterad i den staden man minst vill vara i vid sådanna här tillfällen. 

-SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0