här blir man lätt lite åka-bil-fort-sugen



Har kollat Rallybrudar ikväll. Det var en riktigt fin film men underbara skådespelare. Två av mina absoluta förebilder, Eva Röse och Maria Lundqvist, var med och jag vill bara se mer av dem för varje film jag ser. Maria Robertson är inte så dålig hon heller, mer av henne också tack. Men framför allt mer bra svensk film skulle inte skada. 

Man blir dessutom lite sugen på att köra Rally här i soffan. Både min mor och far körde rally som unga och kanske kan vara därför det kliar lite i gasfoten.

Imorgon blir det mer film. Harry Potter på bio, men först en arbetsdag. Trisst men nödvändigt antar jag. Hur skulle man kunna göra för att bli ekonomiskt oberoende tro?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0