här är den nu då min nya lilla älskling



"Ibland är en försäkring inte så tokigt" sa killen på telenor och langade fram en liten ny telefon till mig. Först blev jag besviken för jag hade minsann velat ha en likadan som jag hade förut, men den verkar utgått ur alla sortiment och portats från jordens yta och därför blev det en sån här liten W890 istället. "Nu har du fått dig en telefon som är mycket bättre än din förra" sa killen på telenor och ville att jag skulle kyssa hans fötter.

Även fast känslorna inte är vidare svallande just nu så kommer dom säkert med tiden, så är det ju i en del relationer, det gäller bara att ge det lite tid. Nu ska jag ge den en elchock och imorgon kan folk ringa mig och höra vad jag säger igen.

Hallelujah I'm back in civilisation....

-SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0