var inte så jobbigt som jag trodde




Sjöng inför klassen idag och jag skakade lite på röst och i ben men i stora hela tycker jag det gick kanon
Jag är bra, kanske inte på att sjunga, men på massa annat.
Tillexempel:
¤gå fort
¤kolla på tv
¤åka longboard efter fyra öl
¤sköta frukostserveringen själv på hotellet
¤agera

Något jag däremot är sämre på är att hålla i mina pengar
Nu har jag 34:- kvar att leva på för resten av månaden
Livet är underbart

Till sommaren kanske Alfons kommer hit. Då ska jag vara rik, dricka mindre öl och i god kondition, så jag kan vara den underbaraste av mödrar man kan tänka sig.
Längtar efter att kunna cykla på utflykt med min älskling i cykelkorgen, måste påminna Sanna och Johan om att dom måste ha med sig sina cyklar hit

Snart ska jag ha lite myskväll med Kristin, vi behöver lite kvalitetstid tillsammans
Skulle träffat Emilia och pratat om teaterdrömmar men det får bli en annan gång. Förhoppningsvis redan nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Mayra

ALFONS!!!!

2009-02-06 @ 23:30:27
URL: http://egoverksamhet.blogspiot.com
Postat av: Mayra

ALFONS!!!

2009-02-06 @ 23:32:05
URL: http://egoverksamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0