okej, och det som var fint då



Cecilia Nordlund - foto lånat från www.metro.se

Det sägs att jag ska tänka på det som var positivt och det är vad jag försöker jag göra nu.

Något av det finaste med igår var det underbara band som stod på scen när vi kom till svanen. Cilihili var den bästa spelning jag sett på länge. Supersöta Cecilia Nordlund sjunger sånger som går in och stannar och emellan låtarna visades fantastiska filmer om tantdraken och hennes kännetecken. Cilihili var fina så fina. Nu ska jag sitta och tänka på dom en stund sen jag jag städa mitt rum som inte är så fint.

Imorgon kommer Alfons, Sanna och Johan.
Vi ska äta semlor och gå på korridorsfest och min fina sambo Kristin ska också vara med. Det ska bli härligt att vi äntligen gör något tillsammans. Det ska bli härligt att få höra små hundtassar mot vårt parkettgolv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0