jävla måndagar


Jag är trött. Kollade Beck igår på Tv4, plågade mig igenom fast jag var jättetrött, man måste ju se hur det slutar. Ungefär tio minuter innan slutet somnade jag. Misslyckat. Ingen upplösning och för lite sömn. Jag vet inte vad jag ska ta på mig, har inte hunnit sminka mig och vill bara lägga mig ner och somna om. Vi har jazz första lektionen och det går tyvärr inte att missa för då är det så svårt att hänga med nästa lektion. Nä det är bara att sätta fart helt enkelt. Tänka om, tänka positivt.

Läste en artikel i Damernas om lycka. Det handlade om att man inte njuter av lyckan i nuet utan alltid är påväg mot det som komma skall. Lyckan finns i nästa dag, i nästa dejt, i nästa jobb. Man borde ju faktiskt ta vara på nuet mer. Det får bli mitt nya "lilla" experiment. Efter denna underbara start av dagen kan väl det inte bli så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0