behöver sömn...




...ska bara ta en välbehövlig dusch efter sex timmar på jobbet och två timmars promenerande

Ska kolla ett till avsnitt av mitt älskade sex and the city med innan jag sluter ögonen för natten. Jag dissar nämligen melodifestivalen och alla kärleksfilmer och kollar DVD-box istället

Har kommit på en till viktigt grej jag måste skriva in i min önskelista

  • Aidan - Alternativt en kille som är ungefär, exakt som honom


Förresten, mina småexperiment....
ett: jag smååt nästan ingen på jobbet idag
två: jag har inte deppat ihop trots alla hjärtan
tre: jag har gjort åt 83:- på havregryn, müssli, smör och frysta hallon
...rätt bra jobbat måste jag säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0