årets första cykeltur


En jävligt kall sådan. Det kom en polisbil och jag trodde jag skulle bli tagen, arresterad och bötfälld för jag varken har reflexer eller lyse. Men han körde lugnt förbi och hade säkert viktigare saker på gång. Tur för mig. Nä det får nog bli lite varmare innan jag tar mig cykelhjälmen igen. Iofs har jag inte någon sådan heller.


jag och jennifer nyktra hos peter - januari 2008

Blev ingen bio allafall. Varken jag eller Lisa kände oss friska. Umgicks med Jennifer istället. Så himla skönt att få prata lite gamla gymnasieminnen. Vi kom fram till att vi absolut inte var skolmogna i första ring. Men kul hade vi. Jävligt kul. Tex när vi odlade olagliga växter i skolans växthus, när vi åkte bakplåt i internattrappan eller när vi hade oinbjudna gäster en natt och störde så pass så vi höll på att bli avstängda, men fick istället "straffet" att gå i tjejgrupp hos kuratorn tio gånger...eller som i mitt fall tio armhävningar. Tror jag och Jennifer måste börja busa lite igen snart, det skulle göra henne gott.

Kommentarer
Postat av: jenna

detta va den värsta bilden ja sett på länge!!! jag hade juh förträngt denna kvällen haha, men vi e så jävla coola!hm =)

2009-02-17 @ 19:35:03
Postat av: Sara Louise Nilsson

bara för att påminna dig så har du precis legat däckad i sängen någon timma när denna bilden togs

bara så du inte glömt ;)



vi är så coola....alltid...vi får allt ta och börja festa snart igen hörre du...kom över din nykteristperiod bruden....

2009-02-17 @ 20:12:27
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0