mycket träning är också väl utfört jobb

Som man tyvärr inte får betalt för. Även om jag inte tjänat någon kosing har jag allafall varit mycket hurtig och både joggat i skogen och pilatestränat framför teven. Är inte så van vid pilates trodde jag, men sanningen var att många av övningarna har vi faktiskt jobbat med i dansen och teatern. Andningen är svårast att få in, men som alltid ger övning färdighet skulle jag tro.

logo

Nu tänkte jag sätta mig och måla inför Ladyfest julbazar om en vecka men hade fått ett mail av storasyster som hälsade att konst antagligen är lite svårt att sälja. Får satsa på smiden alltså, men kan säga att jag ligger lite efter där. Har precis duschat dessutom så ställa mig och svettas i smedjan är inte aktuellt denna kväll. Måla får det alltså bli iallafall. Säljer man inget kan man alltid rea ut det på kommersen för max fem kronor.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0