långan väg

Vi har idag kört 79,2 mil. Ungefär samma sträcka som det är mellan Umeå och Karlstad, mellan Borås och Östersund och mellan Kalmar och Sundsvall.

Jag är allafall glad att vi åkte till huset i Stockholm, och att vi sen åkte hem igen gör inte så mycket. Fixa, pyssla och få i ordning i mitt nya hem kan göras vid ett senare tillfälle. Nu ska jag vila från flyttandet i fjorton dagar. Betala lite räkningar, jobba och ställa in mig på att snart vara nollåtta.










Imorgon är det nyår och jag undrar i min stillhet varför jag inte är bjuden till en enda nyårsfest.

Kom och tänka på det när jag nu upptäckte att det är årets näst sista dag idag.

Ska spendera den sista dagen hemma, hemma hos mor och far och syster liten som väljer att stanna hemma med sin utmobbade syster som ingen tänker på. Tror det kommer bli världens bästa nyårsafton allafall och ingen disk att diska på fredag. Jag tänker kolla på film, dricka snaps, äta gott, spela spel och däcka innan tolv.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0