jag tänker vägra

Känner mig inte alls frisk idag. Morgonpromenaden gick i slow motion, orkar knappt lyfta en penna, ingen matlust och huvudet dunkar. Kul att man känner sig som en bakfull ynkling när man haft en vit och hälsosam helg.

Jag har så mycket denna veckan så jag kan bara inte vara sjuk. Ska där med vägra. Vila idag kan jag väl göra men sen vara frisk, till Ladyfests julbazar på onsdag och för min sista helg i Göteborg innan jag flyger nordöst ut.

Carrie får idag hela min värkande kropp.



Sex säsonger bör hjälpa. Punkt.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Jane

Är så glad att jag introducerade SATC för dig ;)))

KRAMIZ

2009-12-13 @ 13:18:18
Postat av: Jane

Krya på dig gumman och vi måste ses innan du drar!!!

KRAMIZ

2009-12-13 @ 13:19:31
Postat av: Sara-Louise

Ja vad vore vi utan Sex and the City.



Är i Göteborg torsdag-lördag vore kanon att hitta på nått :D

2009-12-13 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0