en sen god morgon till kylan

Sov ganska länge idag och möttes av en bitande kyla när ja gav mig ut på morgonjoggingrunda. Sitter nu och tinar upp med chailatte, kopp nummer två.

Magen börjar bli full och likaså planerna inför dagen.

Ska nu först ner till källaren och hämta upp banankartonger och börja packa ner mitt liv. Vad ska man börja med tro? Böckerna kanske. Kläderna sist.

Efter det måste jag ner på stan en sväng, lämna in lilla minidator som inte ville vara med mer än någon månad. Synd bara att Expert inte alltid är vad dom heter, men man kan ju hoppas på att få lite hjälp där. Dessutom in till Stadium och klaga lite på mina nya joggingskor. Kan ju tillägga att det är bland det värsta jag vet att gå tillbaka med saker jag inte trivs med, men det är bara att hoppas på ett trevligt bemötande.

Friskisbesök klockan fyra. Utnyttja mitt stackars gymkort som inte är använt sedan juli eller nått.

Ikväll ska jag och Elin ut och dansa vilket ska bli fantastiskt trevligt det.


födelsedagsmuggen från min fina anna-maria


Fick också ett väldigt trevligt sms precis om hur morgondagens kväll ska spenderas. Underbart initiativ Jane!

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0