saknar ölen och uteserveringarna



Av alla tillfällen kom jag på detta under min dagliga morgonjoggingrunda. Jag saknar att klä upp mig och dansa till rödvinets toner för att sedan gå och dricka öl på någon av de sunkigaste haken på Andra lång eller uteserveringarna runt Linné och dansa vidare mot klubbarna som inte stänger förän solen gått upp . Denna sommaren handlar bara om jobb och slit och inte en helg ledig för lite vanligt männskligt rus. Både denna och nästa helg är det jobb och just dessa helger vill jag som mest vara ledig. Får hoppas dagen går fort så jag kan gå ut och njuta av solen i eftermiddag. Men någon öl blir det inte. Nästa gång ska jag ha ett jobb som jag allafall får vara ledig varannan helg.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0