när vi kommer hem från europa kommer löven vara gula

...och därför gick jag och köpte mig ett par nya ursnygga höst-boots som också kan användas i vinter, i vår och jo säkert nästa sommar också om vädret håller samma standard som denna sommaren.



sen hittade jag en liten klänning på monki

och lite smink från make up store


Måste ju fira att jag sålt så mycket kraffs på tradera....

Efter affärerna stängt gick vi till Barsidan och åt middag med Jane och hennes käraste. Det var väldigt god mat men mycket oprofessionell servitris. Förutom servitirisen då var det fantastiskt trevligt där, underbart att få träffa fina Jane innan resan.

Ett planerat biobesök blev istället en hemmakväll med lite lördagsmys och "En shopaholics bekännelser". Kass film men det gör inte så mycket...vi avslutade med några avsnitt Sex and the City så var den glömd.

Sängen ropar desperat efter en tjej som ska upp halv fem imorgon. Det är nog jag det.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0