modevisning på ritz

Nu är jag äntligen hemma efter en hård dag ute på fältet. Skolan var kanon idag med, vi hade scentid så det var extra kul att slippa hålla till i vårt lilla reprum i källaren hela tiden, Wendelsbergs brist på lokaler. Nu har jag vart på modevising hela kvällen. Det gick kanonbra, Josefin min fina är så underbart duktig. Tyvärr kunde jag inte själv ta så många bilder under visingen så klart men några backstage blev det allafall. Imorgon är det fredag eller rättare sagt om 8 minuter är det fredag, så himla skönt. Sen bär det hem till mor och far på lite påsklov. Tur man går i en icke-seriös-hela-året-runt-utan-lov-skola.









Ni kanske fattar att folk kollade lite skumt på mig på vagnen hem. Svårt att avgöra om jag ser ut som en gothare, seriemördare eller prostituerad. Nu ska jag fira den fina, men långa dagen, med två mackor. Har knappt inte ätit något i dag.


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Godmorgon Fredag! Hoppas du får en härlig dag!!! Kram

2009-04-03 @ 07:12:09
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0