imorgon blir det att gå upp tidigt


Urs imorgon får jag gå upp hotellfrukost-tidigt. Ska ju som sagt ut till Hisingen och lämna Alfons. Men vad gör man inte för sin käraste.

Fy fan vad jag var duktig på Friskis innan. Dessutom börjar mitt sockerberoende gå över tror jag. Tror.

Upptäckte i min almanacka att jag ska till Oslo och Stockholm nästa vecka. Jag har inte vart i Norge sen en körresa på mellanstadiet som jag inte ens vågar tänka på hur längesen det var. Kommer ihåg att vi var tvugna att gå i syttende mai tåget med svenska flaggor. Det var pinsamt, alla norrmän skrattde åt oss stackars kristna körbarn. Hoppas dom inte känner igen mig. Oslo blir på tisdag.

Stockholm blir hela nästa helg. Sjukt skönt att komma till huvudstaden.
Träffa Mayra!!!


så här ser tydligen oslo ut

måste bara tillägga att jag i hela mitt liv trott att almanacka stavades och uttalades almernacka. Vad ointelligent man är.

Kommentarer
Postat av: Linn

du kommer väl träffa mig också? åker inte förrän på eftermiddagen på lördagen. saknar dig underbara.

2009-04-15 @ 22:57:48
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0