ut på det stora blå



En sådan där vacker dag nu igen.

Skulle fått lunchbesök, men det blev tyvärr istället och det fick istället bli en ensamdag. Tränat med den älskade pilatesbollen på Stureplan, storhandlat inför att Alfons, Sanna och Stina kommer i morgon. Fika och plugg i soliga fönstret, middagslur på soffan följt av långpromenad.

Ensamdagar är sköna men tillsammansdagar är nog ändå bättre. Eller både och kanske.

Långpromenaden tog siktet ner till Trolldalen för det lät så fint. Där var fint, och återvändsgränd. Tur isen är tjock. Jag gjorde som öborna och började vandra ut på det stora blå. Helt underbart och jag hade kunnat gått runt hela Lidingö om jag hade haft broddar på fötterna. Tog mig någon kilometer bort upp på ön igen och traskade hemåt i kvällssolen.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0