underbar dag och mycket motion i nya löparskor

Bytt mina punkterade promenadskor mot ett par kanonsköna joggingskor. Precis vad jag behövde. Vi har tagit en lång runda runt Göteborg och sedan en lite kortare joggningrunda nu mot kvällskvisten. Sanna, Sara och Alfons har motionerat som aldrig förr. I nya sköna skor gör man gärna det.

Hos min kära Sven-Åke gick det fint ser ni. Ingen operation blir det och mina stämband går nästan ihop som dom ska. Nu ska jag bara fortsätta tillämpa mina nya röstrutiner så ska min röst snart vara fin som snus igen.




Vi har också varit på Sense och ätit deras kanongoda buffé. Ett av Göteborg bästa matställe vill jag kalla det. Kanonmysigt är det också.


Helt underbar dag har vi hart som nu avlutas framför teven med Pelle Svanslös.
Fina fina saga. Fina fina tisdag.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0