första dygnet i linköping avklarat


och jag är bakfull. Vad kan det bero på tro.


Vi hade däremot en underbar gårdagskväll.

Efter ett litet besök på systemet vandade vi med tunga kassar hem till Rebecca



Lagade kanongod mat och myste hemma hos fröken Wimnell



Vi klädde oss för dans



gav oss ut i Linköpingsnatten



och in på förefest hos Rebeccas fina vän Emma





Ut på stan



och in på studentklubb


Sen blev det ganska svart

Men nu är jag på banan igen efter en slapp dag och mys på thairestaurang inne i stan. Allafall är jag på banan ganska snart. Då korkar vi upp och ger oss ut i en ny natt i Linköping. Östergötlands pärla.

- SARA

 


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det ska jag göra, komma och överraska dig :D

2009-11-15 @ 01:58:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0