svårt att blogga när solen lyser

Det har varit en så underbar helg ute i solen så jag har helt enkelt inte kunnat blogga. I fredags bestämde jag mig för att jobba extra på kvällen istället för att sitta och vara bitter över att vara ensam. 12 timmar blir bra pengar på en dag. Igår jobbade jag förmiddagen och sen kom Olle och Sanna hem och vi spelade kubb och grillade med Rebecca som också kom på besök. Så underbart att träffa min sötnos Rebecca, finare människor får man leta länge efter.















Idag har jag, Olle och Sanna hängt på en strand i Ljungsarp (jag vet att det är mobbat). Nu är vi röda, bruna och utmattade efter en fantastisk helg. Imorgon är det upp tidigt igen för en joggingtur och sen till stugan och jobba hela dagen i värmen.




Kommentarer
Postat av: Olle

Bra bilder, det var en grym helg!

2009-07-01 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0