okända mobilsamtal och märkliga sms

Fick först och främst ett sms om att jag skulle "betala städningen" på en fest som jag inte gick på. Kul att folk vet om jag var där eller inte. Sen ringde någon som jag inte har någon aning om vem det var. Halv tre. Kan folk sluta störa mig när jag ligger och skönhetssover.

...men idag är det fredag, det kommer bli en mycket fin dag skulle jag tro. Ska gå en liten promenad  nu först och sen bär det av till Borås. Borde man kunna åka på en timme va. Jag är inte så van bilkörare, alltså jag vet inte riktigt hur långt tid det tar att ta sig mellan olika platser. Men jag chansar på 60min och hoppas det inte är för mycket kö.

....och vart tog värmen vägen förresten, inte lätt att bättra på brännan när det är 10grader varmt ute. Kom tillbaka min sommar.


Kommentarer
Postat av: Bettan

åå vilken fin bild:)

2009-06-05 @ 15:35:08
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0