kaksmetsabstinens och epedemistämning



Det har inte varit helt lätt att vara i hotellets kök idag. Det godaste jag vet är kaksmet och nu får jag ju inte äta det, under min detox-renings-period. Det var jättesvårt, men jag klarade det. Jag kan inte säga annat än att jag är stolt över mig själv.

Det är verkilgen "har-jag-missat-att-det-slagit-ut-en-svår-epedemi-stämning" på stan idag. Men det är inte så oväntat när man är kvar i stan just den helgen ingen vill vara kvar i stan. Men det är ganska skönt, jag kan tillexempel gå ut och jogga nu utan att stöta på några andra äckligt hurtiga människor. Råkar jag dock träffa en levande själ så kommer den kolla med mig med en "du-har-iget-liv-du-som-joggar-på-midsommarafton-blick. Men det skiter jag i. Jag skulle antagligen tittat på samma sätt om jag hade systemetpåsen i handen och kransen på huvudet redo för lite snurr årets ljusaste natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0