första visingen klar




Kom precis hem från Borås och första visingen för textilhögskolan. Det gick bra men svårt att koppla bort att man väger minst 15kg mer än många av de andra modellerna. Men det är bara att gå ut och försöka vara nöjd med den kropp jag har. Tjock är jag ju inte allafall.

Ikväll ska jag ut till skolan en sista gång, det är en liten fest, får träffa mina klasskompisar en sista gång innan sommaren. Sen slutar jag på Wendelsberg. Tack och adjö.

Imorgon blir det tre visningar till i Borås och sen blir det hem till Horshaga en sväng i helgen. Ska jobba lite och softa in sommaren med god mat och lite ompyssling.


Kommentarer
Postat av: melanie

nej du är verkligen inte tjock, skönt att du inser det själv:) Och självklart ska man vara nöjd med den man är, för det finns ju bara en av just dig:)

2009-06-05 @ 12:03:10
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0