varför gråter jag hela tiden


funderar om folk tar mig mindre på allvar när jag lipar hela tiden

men nu är jag lite glad över min nya att-göra-innan-sommaren-lista

¤blir ekonomisk
¤åka till karlskrona
¤gå på workshop med sven wollter
¤köpa en ny systemkamera och börja fotografera fina saker
¤åka på kryssning med klassen
¤vara med sabina minst en gång varje vecka
¤köpa alla teaterbiljetter jag kommer över
¤åka till linköping-norrköping-stockholm
¤måla tavlor med lite glada motiv
¤bussa till oslo
¤köpa en hjälm
¤åka longboard med den nya hjälmen
¤börja engelskakurs alt. anmäla mig till en
¤gå till tandläkaren och kolla om min tand går att laga
¤köpa nytt träningkort
¤stå på mig men sluta lipa i olämpliga situationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0