äntligen. nya datorn igång

så nu kan jag fungera igen

bra helg söder ut
galet som vanligt när jag och stephi stöter våra blonda huvuden ihop

jag har alltså under helgen bland annat
sökt till teaterhögskolan i malmö
blivit dissad av juryn
träffat en mycket trevlig stockholmstjej
fyndat på halva reapriset
varit på fjortisfest i köpenhamn
träffat en dansk som kunde smålänska
åkt på öresundsbron
varit på trevlig klubb i malmö
träffat falkenbergare
kollat in utbud i lund
slått av en bit av min framtand i en boxningsmatch
hälsat på rosengård
träffat fina maja
spelat upp mina scenprover i litet kök
varit på köttmarknad
på fyra timmar översatt tre hela sidor i engelskaboken som ska göra oss till teaterpedagoger

jo då jag är mycket nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0