ny tid. ny strid



upp till kamp - emmaboda 2008

Tänk att min kämparglöd går så jävulskt upp och ner. Jag är så trött på min berg-och-dalbana till liv så jag vill spy. Kan någon hjälpa mig så jag hamnar på en behaglig jämn nivå utan dessa ständiga utbrott utan dessa skyhöga berg att klättra över hela jävla tiden. Ja, jo jag är lite upprörd idag. Fast just nu vill jag ju kämpa för det allafall. Men hur? Har ingen aning om hur jag ska lyckas fixa detta faktiskt. Tänker inte leva 60år till och må så här, och även om det går över när jag är 30 har jag forfarande förlorat 30år. Hoppas man återföds, till en katt. Katt verkar soft.

Okej lugn. lugn.

Funderat mycket idag på den där artikeln från Damernas. Sträva efter lyckan i nuet. Eller rättare sagt lev i lyckan i nuet. Vad gör mig lycklig just nu då...hmm....jo

  • att alfons ska flytta hit på lördag (gräns till framtidslycka)
  • att jag ska gå till friskis och se om jag kan få ett nytt träningskort
  • att jag kanske ska fika med jane
  • att sabina ska sova över hos mig ikväll
  • att jag ska gå och köpa en ny kalender

rätt många lyckoämnen för en måndagseftermiddag måste jag säga...
listor är bra...lycka är bra om man hade någon


lycka i nuet - hultsfred 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0