god natt snötäckta göteborg




ska sova strax bara tvätta bort sminket och ta fram kläder för imorgon
upp tidigt och jogga en tur och sen till skolan

har städat ännu mer nu. Ska bara ta och damsuga men det får bli imorgon, tror inte grannarna och min sjuka sambo uppskattar om jag tar fram den nu

god natt snötäckta göteborg
jag gillar dig faktiskt lite idag

bland annat gillar jag
¤att få gråta lite på sångletionen, för att mina klasskompisar är så fina
¤min teaterlärare jesper
¤min fina vän ida
¤icas naturgodis
¤alla som ler mot mig när jag är ute och går
¤munkebäckstorgets frukt och grönt
¤att få diska långsamt och noggrant

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin bild!!

2009-02-04 @ 22:54:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0