mon cher

Ute på morgonpromenaden i vackra Djursholm möter jag så många som går runt med sina hundar medan det i mitt koppel inte springer någon grå liten tuss utan bara en saknad efter det käraste jag har. Saknade tar lyckligtvis slut i morgon när söta syster och mon cher Alfie kommer upp för att Sara-Louise inte ska behöva sitta ensam här i lägenheten något mer. Bara för min skull så klart.



Fram till dess, alltså idag, får det bli ett litet gymbesök med pilates, plugg och kanske lite lyxig fredagslunch på Teaterbaren på Kulturhuset. Kanske att det går någon fin teater till kvällen också...annars får det bli soffan och På spåret, som jag upptäckte att jag är ganska bra på. Kanske kan smyga in till min granne, tanten i dörren bredvid, som säkerligen följer samma tv-tablå.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0