mellan skratten och tårarna



Solen lyser idag. Den lyser över oss alla bara vi vågar öppna ögonen och se det. Jag såg, jag kände och jag fylldes och fylls nu ännu mer av ett program om författaren Hanne-Vibeke Holst på tvåan. En kvinna med ett otroligt hjärta och ett fantastiskt engagemang för kvinnors rättigheter i världen. Mellan skratten och tårarna fylls jag av en solig, stark känsla av liv. Ska till biblioteket en sväng och hämta en bok till kursen och tror jag ska leta upp något som Hanna skrivit också.

Sen kommer Sanna och så kommer Alfons och så åker vi alla ut till underbaraste Rebeccan min för middag. Det blir en lördag med solen och alla dess strålar.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Christine

Är inte det där Benny Anderssons fina hus ute i Djurholm?

Fantastisk villa på lilla ön!

2011-02-06 @ 17:33:00
Postat av: Christine

menade Björn Ulvaeus!

Men fortfarande lika fint hus :)

2011-02-06 @ 17:34:55
Postat av: Anonym

Vet inte riktigt men jag får väl gå och knacka på och se om där står någon Benny...eller Björn ;)

2011-02-06 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0