en måndag i början av februari


Idag har det hänt mycket skoj. Mycket sånt där som känns helt naturligt och lagom bra för en måndag i början av februari.

Tillexempel har...
...jag och Taija vandrat Sveavägen fram, pratat om livet och hittat en guldram.
...jag köpt sju dragkedjor för fem kronor stycket på Dollys.
...jag väntat på fina vännerna på Odenplan och blivit fotad av en gammal pressfotograf med den nyfunna ramen runt ansiktet.
...jag, Mayra och Emme ätit våfflor på St Eriksplan.
...jag, Mayra och Emme beslutat oss för att starta en klubb. En lagom hemlig klubb.
...jag återupplivat min kärlek till P3 i pod på Roslagsbanan.
...jag gjort världens godaste äggröra.


Precis sånt som känns helt naturligt och lagom för en måndag i början av februari.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Christelle

Berätta gärna mer om den där äggröran!

2011-02-07 @ 21:21:13
Postat av: Christelle

Berätta gärna mer om den där äggröran!

2011-02-07 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0