snart är det helg allafall

Det är för mycket. Min hjärna kokar över och det värsta är att jag inte hinner sova. Heltidskola och sena rep har gjort min kropp att sluta fungera, men jag kämpade mig faktiskt upp idag, trots att klockan stod på ett när jag slöt ögonen i natt. Snart är det helg allafall. Lite ledighet och lite tid för kärlek.

För förresten så är det viktigaste inte alls sömnen utan att jag får tänka lite på mig själv. Det hinner jag inte nu. Allt blir en röra och jag förstår mig inte på något av det jag känner. Röra. Rörigt.

Teatern är i vanliga fall min källa till glädje, men just nu är den bara källan till sömnbrist och tårar. En vecka till. Ska kämpa. Ska försöka finna drivet i det. Men räkna inte med att teatersminket kommer täcka mina påsar under ögonen på premiären.

Snart börjar väl livet igen.

- SARA

Kommentarer
Postat av: caroline

Hoppas på det bästa får dig!

Kämpa med ta hand om dig själv!

Caroline med ny blogg :)

2010-09-10 @ 19:22:09
URL: http://caroline-teateract.blogspot.com
Postat av: caroline

skulle stå kämpa MEN ta hand om dig själv

:S

2010-09-11 @ 09:49:17
URL: http://caroline-teateract.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0