en sån lördag







En sån lördag då morgonsolen träffar paljetterna jag bar den där gången då jag var vacker. En sån lördag då paljettoppen reflekteras i taket och fortsätter sen rakt in i mig, med allt sitt vackra. En sån lördag då morgonkylan värmer. En sån lördag då det känns befriande och greppbart. En sån lördag som lika snabbt vänder, vänder igen för att sedan åter igen vända för att skära djupare ner i det bottenlösa. En sån lördag som bara kommer och går och sen har den passerat och vill aldrig mer komma tillbaka. Precis som du och precis som ni alla gjorde.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Mayra

inte jag. jag vill alltid komma tillbaka, och kommer alltid att komma tillbaka till dig. jag försvinner aldrig. älskar dig min skatt.

2010-10-17 @ 01:30:07
URL: http://maayra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0