som om jag inte sovit på hela natten

Efter allt för många sovmornar ska jag iväg och jobba. Lärare "på riktigt" blev en tvärvändning för denna veckan. Egentligen skulle det bara vara praktik men fick ett litet vikariat istället att ta i tu med. Fyra svenska och en engelskalektion (och jag som är så bra på engelska).

Jag ser dock ut som om jag inte sovit på hela natten. Det har jag knappt heller. Drömt att jag kommit försent till mina lektioner, om rektorer som ger mig sparken, om föräldrar som skällt ut mig och om respektlösa inneboende som bestämmer sig att flytta utan att säga till och inte betala hyra. Tur det är sovmorgon i morgon igen.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej, jag hittade din blogg när jag började söka runt kring allt som handlar om väddö folkhögskola. Jag ser att du nu gått där ett år och skulle gärna vilja veta va du tycker om skolan? jag ska nämligen möjligtvis börja där själv å ska på intervju nu på onsdag. :)



MVH/Linnéa

2010-11-27 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0