en annan sak jag tänker på

Som sagt håller boendeletandet lite smått att ta kål på mig och att tänka att det alltid ordnar sig kan man ju tänka men det kanske inte ordnar sig och det måste man ju också tänka på.

En annan sak jag tänker på är en idé. En ganska bra idé. Jag behöver Sannas hjälp bara så ett Systerkärlek-möte måste bli av i helgen när tåget styr mot Stockholm för att styra upp saker. Måste få lite struktur, kan ju i och för sig börja med att gå på den där ekonomiska rådgivningen på Ulricehamns Sparbank i morgon. Man fyller ju ändå tjugofem om två och en halv vecka. Tjugofem. Den siffran tar kål på mig.


Kanske bäst att gå och lägga sig, innan denna dagen tar kål på mig.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0