är de vänner (utan frågetecken)


Helgen har varit så underbar som den bara kan vara. I fredags myste vi lite barhäng och sen blev det faktiskt ett litet Stickybesök och en natt som aldrig tog slut.

I går spenderade jag hela eftermiddagen på Soho tillsammans med Maria och Jane. Underbart mysigt ställe med mina underbart fina vänner. De vänner som man för alltid vill ha kvar i sitt liv är de vänner som bryr sig, lyssnar och bara känns helt självklara.

Lördagskväll hemma i soffan hos min pärla i Kungälv. Vi somnade rätt gott, rätt tidigt.

Nu blir det att ta grön express in till stan igen för fika men min söta Matilda och sen blir det träning på Sats innan hemfärden och pappafirande ikväll. Kan livet kännas bättre tro.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0