väl förberedd för att försova sig

Jag hade för en gång skull hunnit läsa mer kurslitteratur än vad jag behövde tills idag. Ställde klockan på fem så jag skulle hinna ut på min dagliga morgonrunda. Klockan fem ringer klockan, klockan fem över ringer klockan, tio över, sen vänder jag på mig och somnar om.

Det blev inte en lika lång morgonrunda jag tänkt mig och stressa i mig frukost och på med kläder och försöka få ordning på morgonansikte. Visst hann jag, inga problem, och visst var jag förberedd, inga problem.

Hinna ta egokort med "oskyldigt-smile", inga problem.


klädd i underklänning och linne från horshagaarkivet, klänning från gina och halsband som dök upp mellan alla de andra imorse, vet inte vart det kommit ifrån men antar att det är en gåva från kära moster, som alla andra fina halsband i min samling

- SARA

Kommentarer
Postat av: Emelie

SARA!

Som du vet så flyttar jag förhoppningsvis till Stockholm i höst. det kommer bli så bra!

Men kunde jag bo hos er, tillsammans med er? Hur mycket tror du hyran blir och vad tror du man kan få i studielån?



Då måste du lära mig allt om vuxenlivet och stora staden...



Och du och Sanna måste komma hem i juni så vi kan planera våran resa. JIHOOO!



kram

2010-05-12 @ 15:41:50
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0