på plats

Så då var man på plats i underbara Berlin hos underbara Sara. Hur resan hit gick är dock ingen rolig historia..

Ett: flygbussbiljetten är bokad i fel datum så fick köpa ny (mitt fel)

Två: har bara bokat för en väska och har systematiskt packat fullt i två + handbagage så fick börja packa om på golvet på flygplatsen (lite mitt fel)

Tre: väska nummer två med handbagage inuti får inte passera securityspärrarna TRE gånger och alla hygienartiklar sammt keso får stanna i Skavsta (lite mitt fel)

Fyra: planet saknar air-condition och jag får svettas hela vägen med land och hav allt för långt under mig (absolut inte mitt fel)

Men sen var jag äntligen framme och efter en kaffe, en jordgubbsyougurt och en trevlig biljettförsäljare känndes allt ganska bra.



och efter att mött upp Sara och vandrat hem till hennes fina stuga, pratat länge om allt och inget kändes allt fantastiskt igen. Flyger gör jag inte igen på ett tag allafall. Inte förän tisdag allafall.




- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0