himlen kan vänta

Det tog en stund innan jag í min egen morgondimma förstod varför jag var ensam på vägarna. Jag, sniglarna och en och annan gårdagsfylla liggandes i mindre trevliga högar lite här och var. Kristi himmelsfärd har börjat och medan han flyger uppåt har jag massa att ta i tu med här på jorden....

...jag ska städa garderoben
...jag ska träna med Sanna
...jag ska ha möte med "Nattorienterarna"
...jag ska på kollationering på Jakans dramatiska

Men det som är bäst med den här dagen är att min fina Elin kommer upp till huvudstaden idag. Å jädrans vilken helg vi ska ha. Himlen kan vänta...



- SARA


Kommentarer
Postat av: caroline

låter som en bra dag!

2010-05-15 @ 19:13:56
URL: http://jagcarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0