marknad

Har i dag besökt sommarstaden Norrtälje igen. Jag mamma och moster har varit runt på loppisar tittat på traktoren/bilar och ätit marknadsgodis. Det är nämligen sådant man gör när det är marknadsaffton i staden.

När vi gick förbi symarskinsaffären ställde damen i butiken ut en Husqvarna 2000 som jag blev helt kär i, sedan satte hon ut ett marknadspris på 700kr. Då dog jag. Gick hela kvällen och tänkte på att jag borde köpt den, men har inte plats, inte råd och inte ork att släpa den hem. Å vad jag ångrar mig nu.


kändes som loppisen där allt som blivigt över hamnat, det som ingen vill ha




Nu är jag hemma på Väddö och ska i morgon börja flytta lite grejer mot Stockholm. Ska bara dansa lite till Johnossi först.

- SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0