kärt besök har många helger på sig

Till helgen får jag och Sanna besök av fina Gadden som precis är hemkommen från Australien, det kommer bli en riktig teaterhelg med teaterhögskolans Melancholia 2 på fredag, Kontrakt med Gud på stadsteatern på lördag och kanske även en musikal på söndag. Där emellan hoppas vi på sol, sol och ännu mera sol.

Det kan även bli så fint att Jane och Niklas kommer upp samma helg som jag slutar skolan. Vad bättre sommarlovspresent kan man få, det är inte säkert än men jag håller mina tummar och tår. Då blir det säkert massa vinmys och kanske även ett biobesök och Sex and the City 2. Det var ju ändå min underbara Jane som introducerade mig för denna favoritserie.

Dessutom planerar Jennifer en resa upp till mig runt den 18:e juni. Då ska vi inte kolla på bröllop som resten av Stockholm utan kommer istället ha en helt fantastisk helhelg tillsammans som de två kungligheterna vi själva är. 

Det gör mig lycklig.  



- SARA


Kommentarer
Postat av: jenna

wihoooo! =0)

2010-05-19 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0