bara göra det

Vaknar med en liten oro. Jag har mycket att ta tag i, mycket att göra. Saken är den att det går att lösa på två Sara-Louise-sätt.

Ett sätt (som känns mycket vanligt) är att jag går och funderar över allt jag måste ta tag i men tar inte tag i det. Ångesten tätnar och allt får sedan lösas i panik de sista dagarna.

Alternativ nummer två (som denna måndagen känns mycket mer lockande) är att jag faktiskt skiter i att bara tänka på allt som ska göras. Skriver upp dem och bockar av. Gör det. Bara gör det. Nu gör jag det.

Punkt nummer ett:

- Föreläsning på Konradsberg

Punkt nummer två:

- Leta skruv i liten dimension

Punkt nummer tre:

- Gå till SLs hittegods och se om dom fått in lite saker jag råkat slarva bort

Punkt nummer fyra:

- Skicka väska till ny ägare

Punkt nummer fem:

- Plugga

Hur svårt kan det vara?


solen lyser och blommorna blommar vad mer kan man önska av livet en måndagsmorgon

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0