tänk ett helt rum med syende personer, kan det bli annat än bra?

Först i dag hade jag halvdag kroki vilket ledde till att jag hade hela eftermiddagen till att bara jobba med mina projekt. Först Linns kavaj som blev klar sedan började jag med ett par shorts till Sara. Fint blått linne tyg. I morgon ska de provas.

Det som är bra i våran klass är att man har alltid folk att fråga om man behöver hjälp, alla kan olika saker och då kan vi lära oss hur mycket som helst av varandra.


Den tappra kvällsjouren.

- SANNA

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, min kavaj :) Längtar tills jag kan få den, så får du säga hur mycket den kostade också.

Kram

2010-03-18 @ 21:42:58
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0