ta det lugnt då eller

Denna helgen skulle bli en lugn helg.

Kan ju säga att jag inte ens har hunnit reflektera över att sätta mig och andas för en stund. Men roligt har det varit. Underbart faktiskt.

Öppna scenen på turtetaern var väldigt fint. I ölens behag anmäldes jag till nästa månad. Skräckförtjusning, vad ska jag göra?



Sen blev det Marie Laveau till långt fram för länge.

Gårdagen började med vattenläcka och rörmockarbesök, gick över till underbart teaterbesök och Måsen i sitt esse på stadsteatern. Vilken njutning.



Sen åkte vi hem till Stuvsta och åt gott och drack ännu mer gott.





Lördagen mynnande ut i en tur in till Hötorget där vi dansade till ryskla toner i skuggan av Lenins nylle tills klockan blev två och nattbussen vaggade mig till sömns till många hållplatser efter vår. Tur det går bussar åt andra hållet också, och tur jag har lite tur som inte vaknade i Södertälje.





Mer teater blir det nu. Jag och Linn ska på min födelsedagspresenten på stadsteatern.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0