nu börjar det likna något

Nu är jag hemma i Horshaga, har varit det några dagar och bara tagit det lugnt.

Jag tog bussen hem i Lördags och ju längre jag kom desto ledsnare blev jag. För utanför mitt bussfönster blev det bara slaskigare och fulare, brun snö är något av det värsta jag vet, inget sortlovs väder där inte. Men nu en bit in på veckan börjar det ordna upp sig, i går snöade det hela dagen och i dag är det minusgrader.
 
På Torsdag jag jag ta mitt första och förmodligen sista snowboardåk för i år. Då ska vi till Hestra och det ska bli så härligt. Hoppas jag fortfarande kan.

Det är skönt att vintern kom tillbaka en liten stund till men sen efter denna veckan kan den gärna få försvinna bort och våren komma fram. Härliga vinter, härliga vår.

- SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0