avhandling eller sex and the city

Rörmokaren har fortfarande inte dykt upp men vi får bara hoppas på att han tänker det idag. Måste ringa en hantverkare också av något dörrfixarslag. Eller så fixar jag det själv. Dörren är snart i tusen bitar av allt dragande, sparkande, och ryckande efter desperata försök att öppna och stänga den. När jag en gång köper ett hus ska det var renoverat och lite mindre komlicerat än detta, ha en bra dörr, täta fönster, nytt badrum och inte innehålla någon döv katt.

Annars trivs jag. Stockholm är bra. Så bra.

Idag har jag sovit länge och mysigt vaknat av att Alfons gosar och solen lyser in genom fönstret, gått en långpromenad i kylan och ätit frukost.



Dagens dilemma efter ett försök att fixa dörren kommer bli Sex and the City eller läsa avhandling. Svårt val, men jag vet ju vad jag borde göra för att inte känna ångest ikväll. Börjar på S och slutar på ATC.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0