vilket jag nu tänker lämna

Sitter på verandan och äter frukost. Småland igen och mer sommar kan det inte bli. Hilmen är klarblå och det är redan över tjugo grader ute.



Blir inte mycket Stockholm nu för ett tag. Hem en sväng på onsdag eller torsdag, repa och packa. För om exakt en vecka sätter vi oss på tåg mot Malmö. Tio dagar i Europa, fyra i Arvika. Så två veckor hemma hos mamma och pappa.

Har gått in i något slags orostadie, vilket jag nu tänker lämna. Denna sommaren är till för att njutas av och jag har så mycket at se fram emot och leva i så det finns ingen anledning att deppa ihop. Det jag saknar kommer komma, det jag älskar kommer finnas kvar.

för jag tror att livet just har börjat och det blir. det blir vad jag gör det till.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0