trodde man aldrig

Det trodde man aldrig, så som jag de senaste dagarna slitit mitt hår och spytt i kurslitteraturen.... 


trodde man ju inte efter jag förflyttat mig till golvet i totalkaos och panik


trodde man ju inte efter jag svept i mig hela den här frukosten och hamnade i matkoma fram till lunchtid sista tentaskrivdagen


trodde man ju inte när jag för två timmar sen hällde upp denna monsterkopp med kaffe och sojamjölk


trodde man ju inte när jag varken kunde komma på titel eller slutkläm


trodde man ju inte när solen åter igen går upp över rågsveds höghus

...ja tro det eller ej men i denna sena/tidiga timma och med Simon & Garfunkel sjungandes så ljuvligt i mina öron är tentan allafall skriven. Det som nu behöver göras är bara en liten planskiss, läsa igenom allt, komplitera lite och sen är det bara att åka till universitetet och lämna in.

Kanske ska sova lite först bara.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0