ger upp

Det tjänar nog inget till att sitta uppe mer idag. Mer omotiverad kan man nog inte vara, så bättre att sova på den där rapporten och ta en heldag imorgon och bara skriva, skriva, skriva. Lär ju inte kunna röra mig allafall. Ramlade tre gånger när jag var ute och sprang så nu har min vrist svullnat upp. Den där vristen som har en lång historia av smärta bakom sig med en början när jag var 16 och stod och hoppade på ett bord tills det brakade och min lilla fot råkade hamnade under både bordet och de tio killarna samt Jennifer som också hoppade så glatt på det.

Hur man nu lyckad med det när man är 16 och är på Kentkonsert är väl inte så konstigt men hur man kan ramla tre gånger på fyrtio minuter under en joggingtur på en tisdag det får jag nog också fundera över medans jag sover.



Men bitter är jag inte. Bara lite småförbannad och sur. Tur jag nästan är ensam i sängen.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0